Op de fiets, lopend of met de auto

We vragen jullie vriendelijk om zoveel mogelijk lopend of met de fiets naar school te gaan. Hoe minder auto’s rondom de school, hoe veiliger het voor de kinderen is.
Als je  kind toch met de auto naar school wordt gebracht, dan graag parkeren op de parkeerplaatsen aan de kant va de Burgemeester Nepveulaan of gebruik te maken van de strook langs de stoep om de kinderen af te zetten. Graag de Callunalaan vrij van auto’s houden!

We vragen jullie tijdens de haal- en brengmomenten:

• voorzichtig te  rijden. Kinderen doen soms onverwachte dingen;
  • te parkeren op de daarvoor aangegeven plaatsen. Niet iedereen kan dicht bij het hek parkeren: kom iets eerder of neem een halve minuut lopen voor lief;
  • houdt rekening met de buurtbewoners. Parkeer niet voor uitritten en in tuinen.

De kinderen van de groepen 1 en 2 worden afgezet en opgehaald bij het kleine plein. De kinderen van de groepen 3 t/m 8 worden op het grote plein afgezet en opgehaald.

Het “uitgaanshek” voor de leerlingen groep 3 t/m 8 dient bovendien altijd vrij bereikbaar te blijven voor ambulance en/of brandweer;