Op de fiets, lopend of met de auto

Het te voet of met de fiets uw kind naar school brengen of halen heeft de voorkeur boven het gebruik van de auto. Des te minder auto’s, des te veiliger het wordt voor u en uw kind.
Indien u uw kind toch met de auto naar school brengt wordt u verzocht om gedurende de haal- en brengmomenten:

• voorzichtig te rijden. Kinderen doen soms onverwachte dingen;
  • te parkeren op de daarvoor aangegeven plaatsen. Niet iedereen kan dicht bij het hek parkeren: kom iets eerder of neem een halve minuut lopen voor lief;
  • houdt rekening met de buurtbewoners. Parkeer niet voor uitritten en in tuinen.

De kinderen van de groepen 1 en 2 worden afgezet en opgehaald bij het kleine plein. De kinderen van de groepen 3 t/m 8 worden op het grote plein afgezet en opgehaald.

Het “uitgaanshek” voor de leerlingen groep 3 t/m 8 dient bovendien altijd vrij bereikbaar te blijven voor ambulance en/of brandweer;