Kennismaken

Ben je na het bezoeken van deze website nieuwsgierig geworden? En wil je  ook eens een bezoek komen brengen aan onze school? Je bent van harte welkom op onze informatieochtenden voor nieuwe ouders. Op deze ochtend vertellen we alles over de school, onze visie op onderwijs, hoe we werken en natuurlijk is er alle ruimte om vragen te stellen.

Nanda Bolt (directeur) zal een presentatie geven en daarna is er nog tijd voor een rondleiding. Aanmelden voor de informatie-ochtend kan door een mailtje te sturen naar:

bergenbos@leerplein055.nl

De koffie en thee staan klaar op vrijdag 15 december 2023. We starten om 9.00 uur.

• Voor het maken van een afspraak voor een kennismakingsgesprek kunt u onderstaand formulier invullen. Wij nemen binnen twee werkdagen contact met u op om een datum in te plannen.

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.