Buitenschoolse opvang (BSO)

MAM’s Berg en Bos

MAM’s Kinderopvang biedt een warme, veilige én huislijke omgeving.

MAM’s Berg en Bos bestaat uit een BSO en is gevestigd in de prachtige Berg en Bosschool in het hart van Apeldoorn-West. Hier draait alles om ruimte: ruimte om te spelen, te leren en te groeien. Onze knusse ruimtes zijn ingericht met een huiselijk tintje, waardoor uw kind zich meteen thuis voelt. De warme ambiance straalt vrolijkheid en enthousiasme uit, en er wordt volop gelachen, gespeeld en geknutseld. We dagen de kinderen uit om hun eigen talenten te ontdekken tijdens leuke activiteiten. Bij MAM’s Berg en Bos staat het plezier van uw kind voorop. Onze enthousiaste collega’s begeleiden hen met een glimlach bij het ontdekken van nieuwe avonturen en het ontwikkelen van hun eigen unieke vaardigheden.

Buitenschoolse opvang

Als uw zoon of dochter naar de basisschool gaat, kunt u bij ons terecht voor naschoolse opvang. Op onze BSO staat vooral het thuisgevoel centraal. Na een intensieve schooldag krijgt uw kind de ruimte om te ontspannen. Voor de één betekent dit lekker een boek lezen, terwijl de ander juist graag in een boom klimt of met een ander een spelletje speelt.

Op onze BSO geven we zoveel mogelijk ruimte aan initiatieven vanuit de kinderen. Zo kan een idee om een ridderschild te knutselen uitlopen in een heel project over ridders en kastelen of een herfstwandeling in het maken van een complete seizoen tafel. Zo blijft het altijd tof bij de BSO.

Mocht u vragen hebben of vrijblijvend een rondleiding willen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via bergenbos@mamskinderopvang.nl. We staan u graag te woord.

MAM’s kijkt er naar uit om u samen met uw kind(eren) te ontmoeten!

BLOS kinderopvang blijft ook kinderen van onze school opvangen op hun locatie aan de Tesselschadelaan. Zij komen de kinderen ophalen vanaf school en houden rekening met studiedagen en schoolvakanties van onze school. https://www.blos.nl/nl/vestigingen/kinderopvang-apeldoorn

(Opgeven alleen voor leerlingen van obs Berg en Bos)

Voor tarieven en informatie kunt u contact opnemen met BLOS en MAM’s. Kijk bij namen en adressen voor de gegevens van de kinderopvangorganisatie.