werkzaamheden Berg en Bos

donderdag 20 september 2018

Vanaf maandag 28 augustus is KWS Infra, in opdracht van de gemeente Apeldoorn, met de werkzaamheden in de wijk Berg & Bos gestart. Ter informatie ontvangt u hierbij de informatiebrief.

Mocht u vragen en/of opmerkingen hebben kunt u contact opnemen met de omgevingsmanager Remko Mulder. Zijn contactgegevens zijn opgenomen in de brief.

Deze brief vindt u hier: https://www.bergenbosschool.nl/bewonersbrief-berg-en-bos-15-augustus-definitief-2/

Daarnaast kunt u de app van KWS installeren, zodat u altijd op de hoogte bent van de juiste informatie.

Als het goed is heeft de school geen last van de werkzaamheden, maar u als ouder misschien wel met brengen en halen.

Werkzaamheden in de Callunalaan ( bij de school ) worden waarschijnlijk in de herfstvakantie uitgevoerd.

Wat moet u doen.
1. Installeer de ‘KWS app’
(beschikbaar in Google Play Store of iOS App store)
2. Open de KWS App