Summercamp 2019 op de Berg en Bosschool

vrijdag 26 april 2019

Summer Camp is de leuke vakantieweek geheel in het Engels.
De kinderen worden ingedeeld op leeftijd en gaan op met de Engelse taal aan de slag.
Door middel van creativiteit, sport, dans, zingen en ook een deel les in het Engels zijn de kinderen op leuke praktische manier met Engels bezig.
Onze ervaring is dat deze ontspannen manier er juist voor zorgt dat kinderen veel opsteken van deze vijf dagen.

Summer Camp is voor alle kinderen van de basisschool: Groep 1 t/m Groep 8*.

Summer Camp Apeldoorn: OBS Berg en Bos, Soerenseweg 105, Apeldoorn

* Voor de jongeren uit groep 8 die een extra uitdaging nodig hebben is er Teen Camp.

Jongeren uit de hele wereld komen hier bij elkaar om hun Engels verder te verbeteren en een fantastische tijd te beleven.
Voor de ene leerling een wenselijke verbetering van de Engelse taalkennis, voor deandere leerling de mogelijkheid om de kennis van het Engels toe te passen in een internationale omgeving.
Klik hier voor de flyer:  Summer Camp