Parro

donderdag 26 augustus 2021

Als het goed is, zijn jullie allemaal aan de nieuwe groep gekoppeld of hebben jullie hiervoor een uitnodiging gekregen. Mocht dit niet het geval zijn, mail dan naar m.kleefstra@leerplein055.nl

Als school hebben we de volgende veranderingen in Parro doorgevoerd:

1. De privacy-voorkeuren geven jullie voortaan door via Parro. Dit kan via de acties op het startscherm. Doe dit voor 23 september!
  2. Ziekmeldingen gaan bij voorkeur via Parro. Dit kan ook via de acties op het startscherm. Klik op absenties. Ziekmeldingen dienen voor 8.15u via Parro doorgegeven te zijn.
  3. Korte mededelingen, zoals eerder ophalen/later brengen, aan de leerkracht gaan via ‘Gesprekken’ naar de leerkrachten van de groep. Gelieve dit niet meer telefonisch of via de mail doorgeven, maar via Parro.
  4. In de agenda in Parro zijn de activiteiten voor het komende schooljaar aangegeven. Hier kunnen nog activiteiten aan toegevoegd worden, hiervan ontvangt u dan een melding.
  5. Voorheen werden helpende handen en/of materialen via de klassenouders aangeven, vanaf dit schooljaar gebeurt dit via de Parro-agenda. Hierin kunt u zelf aangeven of u kunt helpen of het gevraagde materiaal heeft. Belangrijk hierbij is om dit via Parro ook echt aan te geven, dit om teleurstelling en/of te veel materiaal te voorkomen.