Nieuws vanuit kinderopvang Snoopy

vrijdag 12 april 2019

FEEST 35 JAAR Kinderopvang SNOOPY??

15 juni a.s. vieren wij ons 35 jarig bestaan!
Iedereen is van harte welkom aan de Tesselschadelaan 2 van 10:00-16:00 uur.

Er zijn diverse gratis kinderactiviteiten zoals workshops peuter/kleuter yoga, een springkussen, ritje met het treintje, schminken, CODA voorleesmomentjes en workshops babymassage en babygebaren. Daarnaast kunt ook heerlijk shoppen op onze beurs voor bijvoorbeeld kinderkleding, haaraccessoires, kraamcadeautjes, speelgoed en voorleesboeken of informatie/advies inwinnen over zwemles, de kapster aan huis en de opvoeding.

Wie treft u o.a. aan op onze beurs: Nawijn en Polak, Madeliefke (haarknipjes e.d.), zwemschool Kablau, Baby visie (echo laten maken), Naviva Kraamzorg, Hedgehog & Deer, Zó Suus, Hippe Mensjes kinderkleding, Wendy Tijhuis kinderyoga en nog veel meer!!

Volg onze Facebookpagina en blijft u op de hoogte van alle activiteiten.

We zouden het ontzettend leuk vinden om ook kinderen en ouders te mogen verwelkomen die in het verleden op Snoopy/Woodstock werden opgevangen.

Tot 15 juni a.s.!