Nieuws van Snoopy-Woodstock

vrijdag 11 september 2020

Peuterspelen

Naast hele en halve dag opvang voor baby’s, dreumesen en peuters zijn we ongeveer een jaar geleden gestart met peuteropvang (PSZ) op woensdag en vrijdagochtend van 8.30-12.00 uur.

We merken dat hier steeds meer behoefte aan is en m.i.v. 1 oktober a.s. breiden we de peuteropvang uit in ons hoofdgebouw aan de Tesselschadelaan. In de huiselijke groepsruimtes kunnen de kinderen heerlijk spelen met allerlei ontwikkelingsmaterialen en maken we ook gebruik van de speelhal en het Bon Bini Dorp in de tuin. Naast vrij (samen) spelen en een kringmoment, werken we ook met thema’s en koppelen we hier de (creatieve) activiteiten aan.

De voordelen op een rijtje:

– Opvang met leeftijdsgenootjes (vanaf 2 jaar)

– Voorbereiding op het basisonderwijs.

– Alleen tijdens schoolweken.

– Uurtarief € 7,97 en u hebt recht op kinderopvangtoeslag (kijk voor de voorwaarden op www.belastingdienst.nl).

– Deskundige begeleiding door onze pedagogisch medewerksters.

– Peuteropvang stimuleert de taalontwikkeling en sociale ontwikkeling.

– Buiten spelen in het Bon Bini Dorp en samen de dieren verzorgen.

Bso Woodstock

We kijken terug op een fijne, warme zomervakantie met een gevarieerd (water) activiteiten programma voor de Bso. We hebben uitstapjes gemaakt naar de Koperen Ezel, het blote voeten pad, de Loenense Waterval, het wilde dieren pad van Rabbit Hill, Binky, gezwommen bij Kablau en gesport bij AV 34. Op de Bso is er ook volop geknutseld, buiten gespeeld en hebben we lekkere hapjes, jam en smoothies gemaakt

Wij wensen alle kinderen heel veel plezier op school en bij Woodstock!