Inzamelingsactie Oekraïne

vrijdag 25 maart 2022

Bedankt lieve ouders!

Op zaterdag 12 maart hebben wij op school een inzamelingsactie voor de Oekraïne georganiseerd.
Het resultaat was hartverwarmend!!! Massaal hebben jullie kleding, toilteartikelen en speelgoed gedoneerd.
Diverse vluchtelingen die bij ouders van onze school onderdak hebben gevonden, zijn geholpen met spullen.
Na de actie was er veel speelgoed over en wij zijn op zoek gegaan naar een goede bestemming hiervoor. Die is gevonden! In de Harskamp wonen momenteel 900 vluchtelingen, waaronder veel kinderen. Er bleek nauwelijks speelgoed te zijn… Het speelgoed was dan ook erg welkom!
De overgebleven kleding en toiletartikelen zijn opgeslagen op school. Af en toe voorzien wij, als er een vraag komt, vluchtelingen van spullen. De overgebleven kleding wordt waarschijnlijk op korte termijn naar de Harskamp gebracht. Wij houden jullie hiervan op de hoogte.
Nogmaals erg veel dank voor jullie hartverwarmende hulp!
Hartelijke groet,
De Activiteitencommissie van de Berg & Bosschool