Even voorstellen.. juf Sanne van Dorssen

vrijdag 3 september 2021

Hallo, mijn naam is Sanne van Dorssen en ik sta dit jaar samen met Jaak Notebaert in groep 6. Een aantal van jullie hebben mij afgelopen jaar wellicht al zien rondlopen, als stagiair bij groep 8 en groep 3.

Ik ben geboren en getogen in Apeldoorn, en na mijn middelbare school ben ik op mijn 18de naar Rotterdam verhuisd om daar aan het conservatorium altviool te studeren. Hierna heb ik de lerarenopleiding Engels gedaan en in 2005 ben ik als kersverse docent Engels naar Italië verhuisd met mijn (Italiaanse) vriend om daar te gaan wonen en werken. In 2018 zijn we weer naar Nederland gekomen.

Na ongeveer 15 jaar als docent Engels gewerkt te hebben, kwam ik vorig jaar tot de conclusie dat ik, om meerdere redenen, liever  in het basisonderwijs voor de klas sta. Ik ben toen gestart met een tweejarig deeltijd traject voor zij-instromers aan de Pabo in Deventer. Mijn stage op de Berg en Bosschool beviel heel erg goed, en gelukkig  was de waardering wederzijds!

Ik vind het ontzettend leuk om deel uit te maken van dit bevlogen team om jullie kinderen te helpen in hun ontwikkeling tot veelzijdige en zelfbewuste personen.