De school wordt geschilderd

vrijdag 17 januari 2020

Zoals u natuurlijk al gezien of gemerkt heeft zijn de schilders gestart met het binnenschilderwerk op school. Daar zijn we heel blij mee, want het is ook echt hard nodig op sommige plekken. Schilderen in een school die in bedrijf is, valt nog niet mee. Maar we hebben hele goede afspraken met de schilders, en we overleggen dagelijks over wat er wel en niet aan werkzaamheden wordt gedaan.

Groep 6 heeft het spits mogen afbijten. Dit lokaal is vorige week geschilderd, en is prachtig geworden! Deze week is gestart met groep 7. Het lokaal dat geschilderd wordt, is een kleine week niet te gebruiken. De klas zit dan tijdelijk in het lokaal achter de schuifwand. Schuren e.d gebeurt alleen voor of na schooltijd, dus daar zullen de kinderen geen last van hebben. Na groep 7 zal ook nog het lokaal van groep 5 en groep 8 worden gedaan. De gangen en toiletten e.d. zullen op zaterdagen of in een vakantie worden gedaan.

De onderbouw wordt verder niet meer geschilderd, die komen weer bij een volgende onderhoudsbeurt.