Bijna herfstvakantie

zondag 11 oktober 2020

Beste ouders en verzorgers,

Inmiddels gaan we de laatste week voor de herfstvakantie in. Volgende week mogen de kinderen even een weekje genieten van de vakantie. Ook op school beginnen we de gevolgen van Corona en de richtlijnen steeds meer te merken. Leerkrachten die verkoudheidsklachten hebben, moeten eerst getest worden voordat ze weer les mogen geven. Gelukkig kunnen leerkrachten via een versnelde route getest worden, waardoor ze minder lang afwezig hoeven te zijn. Ook zijn er al twee leerkrachten in quarantaine geweest, waardoor er invallers in de groepen waren. Natuurlijk beseffen ook wij dat dit verre van ideaal is voor de kinderen, maar wij volgen op school strikt de richtlijnen van het RIVM. Dit ter bescherming van de medewerkers, maar ook in het belang van jullie kinderen. Laten we daar samen begrip voor hebben.

Op dit moment zijn studenten en mensen die vast in de groep werken (ondersteuning leerlingen)  de enige externen die op dit moment naast de leerkrachten in de school werkzaam zijn.

De school krijgt veel vragen van ouders over Corona. Wel of niet naar school, wanneer in quarantaine enz. Dat is heel begrijpelijk omdat de richtlijnen al een paar keer veranderd zijn.

Voor vragen over Corona verwijs ik u graag naar de GGD. Zij kunnen op de meeste vragen een antwoord geven.

ggd@ggdnog.nl  of  tel:0884433000

Nanda Bolt