Afscheid van juf Celeste

vrijdag 21 januari 2022

Beste ouders, verzorgers en andere lezers,

Bij deze vertel ik aan jullie dat ik helaas de Berg en Bosschool ga verlaten. Donderdag 27 januari zal mijn laatste werkdag zijn. Dat is iets eerder dan in eerste instantie gepland, maar gezien mijn studie-gerelateerde omstandigheden de beste keuze. De afgelopen vier jaar heb ik warme herinneringen verzameld aan deze school, mijn collega’s en de leerlingen die ik heb lesgegeven. Het meeste plezier haalde ik uit het geven van geschiedenis- en filosofielessen en uit het zien groeien van mijn leerlingen (op allerlei vlakken). Ik hoop dat ik ze allemaal iets mee heb kunnen geven voor hun grote onbekende toekomst. Nu ga ik zelf mijn grote onbekende toekomst tegemoet, door me storten op het afronden van mijn masterstudie en te kijken wat ik verder wil met cultuurgeschiedenis. De link met het onderwijs zal ik altijd houden, maar op welke manier is nog even de vraag.

Al mijn klas overstijgende taken draag ik over aan Jan-Jaap (groep 1/2). Hij zal voorlopig cultuurcoördinator zijn en de leerlingenraad samen met Yvonne aansturen. Voor vragen daarover kunt u dus voortaan bij hem terecht. Hopelijk heb ik jullie hiermee voldoende geïnformeerd. Via mijn Leerplein-emailadres ben ik nog tot en met mijn laatste werkdag bereikbaar voor vragen en/of opmerkingen.

Hartelijke groeten en graag tot ziens,

Celeste van Veenen