afscheid meneer Ljubo

zaterdag 21 december 2019

Op woensdag 11 december heeft meneer Ljubo officieel afscheid genomen als conciërge van de Berg en Bosschool. We hopen dat hij een fijne middag heeft gehad, en terug kan kijken op een fijne tijd op de Berg en Bosschool.

Meneer Ljubo maakte altijd de houten appeltjes voor in de appelboom in de hal. Iedere leerling die op school komt krijgt een appeltje met zijn of haar naam erop. Als je in groep 8 van school gaat, krijg je deze mee.

De kinderen hebben allemaal een appeltje met een wens of een tekening voor meneer Ljubo genaakt, die we in een echte appelboom hebben gehangen. Dit boompje hebben we bij hem thuis gebracht, en we hopen dat dit boompje een mooie plaats in zijn tuin zal krijgen.

De traditie gaat natuurlijk door, we zullen alleen nu op een andere manier de appeltjes laten maken.