vrijdag 21 januari 2022

Beste lezers,

Inmiddels zitten er alweer twee weken onderwijs op. Gelukkig hebben er nog geen klassen in quarantaine gezeten en konden alle kinderen nog naar school. Ondanks dat er ook bij ons soms leerkrachten uitvallen door ziekte of quarantaine is het gelukt om alle klassen te voorzien van een leerkracht. Op veel scholen in Apeldoorn zitten er vele kinderen en klassen thuis, dus hopelijk blijft het bij ons rustig de komende weken.

Juf Celeste gaat per 1 februari afscheid nemen van de Berg en Bosschool. Zij heeft ervoor gekozen om zich volledig aan haar universitaire studie te wijden. Dat vinden wij enorm jammer, want we nemen afscheid van een gepassioneerde en goede leerkracht. Dit jaar was Celeste één dag per week werkzaam in groep 8 als extra ondersteuning voor de leerlingen. Juf Anouk zal de rest van dit schooljaar haar taken overnemen in groep 8. Zij loopt al een paar maanden stage in deze groep, dus is al helemaal ingewerkt en kan de werkzaamheden van Celeste direct overnemen. Volgende week donderdag (27 januari) is Celeste voor het laatst in groep 8. Wij wensen haar heel veel succes met het afronden van haar studie!