vrijdag 12 november 2021

Beste lezers,

Vorige week heeft er in de Stentor een artikel gestaan over de onderwijskwaliteit bij  Leerplein055. Dat roept bij velen natuurlijk vragen op. Dat begrijpen wij natuurlijk maar al te goed. Gelukkig gaat het bij veel scholen van Leerplein055 wel goed, daar is de Berg en Bosschool er gelukkig één van. Aan het eind van deze maand zullen ook wij een gesprek hebben over de kwaliteit bij ons op school en dat zullen we daarna graag delen met jullie.

Vanavond staat er weer een persconferentie over nieuwe Corona-maatregelen gepland. Vooralsnog gaan wij er niet van uit dat het voor ons als school grote veranderingen zal opleveren. Mocht dat wel zo zijn dan horen jullie dat natuurlijk van ons. We zijn wel weer terug bij het 1,5 meter afstand advies, dus willen jullie daar op het plein of aan het hek rekening mee houden?

Een heel fijn weekend gewenst waarin velen van jullie Sinterklaas weer zullen verwelkomen.

Geniet daar weer van!

Mag ik starten met leuk nieuws? Juf Wendy Hartgers (groep 5b) heeft een dochter gekregen! Ze heet June. Moeder en dochter zijn thuis en maken het goed.
Minder positief zijn de roerige tijden bij Leerplein055, zoals jullie in de krant hebben kunnen lezen. Gelukkig gaat het met de meeste van de 23 scholen goed en dat geldt ook voor de Heuvellaan.