Informatieochtenden voor nieuwe ouders

dinsdag 12 december 2023

Informatieochtenden voor nieuwe ouders

Op zoek naar een basisschool voor jullie kind? Hebben jullie de brief van de gemeente ontvangen voor jullie peuter?

Jullie zijn van harte welkom op de informatieochtend van de Berg en Bosschool speciaal voor nieuwe/toekomstige ouders die graag onze school beter willen leren kennen.

De directeur Nanda Bolt zal jullie hartelijk ontvangen en een korte presentatie geven over de school. Natuurlijk hebben jullie tijdens deze ochtend alle gelegenheid om vragen over de school te stellen. Daarna zullen jullie ook nog rondgeleid worden door de school, zodat jullie de school en de kinderen aan het werk kunnen zien.

De volgende informatieochtend is op vrijdag 15 december 2023 van 9.00-10.00 uur.  Stuur even een mailtje naar bergenbos@leerplein055.nl  als jullie van plan zijn te komen.

Dan weten we hoeveel ouders er komen. De koffie en thee staat klaar!

De volgende informatieochtenden zijn op: 7 februari 2024, 8 maart 2024, 17 mei 2024 en 26 juni 2014.

De Open dag voor alle basisscholen in Apeldoorn is op 3 april 2024.