vrijdag 30 september 2016

Woensdagmiddag 28 september hebben we meegedaan aan de Leerpleinspelen bij AV’34.
Dit jaar deden we alleen mee met de estafette.
Uit de groepen 3 t/m 8 renden de 2 snelste kinderen mee.
We hadden een team van 12 kinderen. En ze waren reuze snel!
De eerste ronde werden we 2e! Op naar de kwart finales.
Bij de kwartfinale werden we weer 2e…. Op naar de halve finale!
Bij de halve finale werden we weer 2e!!! Jaja voor het eerst de finale gehaald!!! In de finale moesten we tegen 4 andere scholen.
We werden 4e! Wat een prestatie.
Er deden 26 scholen mee en wij werden gewoon 4e!
Natuurlijk zijn we ontzettend trots op dit team! En ook op alle kinderen die er die dag bij waren om aan te moedigen.

Voor de kinderen die niet meededen aan de estafette, was er ook van alles te doen. Er waren sprint wedstrijden, je kon springen op grote springkussens. Ook kon je meedoen aan een wedstrijd spijkerbroekhangen. Op een gegeven moment waren alle records van kinderen van de berg en bosschool.
Uiteindelijk hebben ook andere scholen gewonnen.
Pepijn uit groep 3, Anneloes uit groep 4, Fleur en Miguel uit groep 6 waren kampioen spijkerbroekhangen van onze school!!

img-20160928-wa0018