Opleidingsschool

dinsdag 30 september 2014

De Berg en Bosschool is al een aantal jaren Opleidingsschool gelinieerd aan de PABO Deventer. Alle leerkrachten hebben een mentorentraining gevolgd en juf Jacqueline Verhoeff is aangesteld als Opleider in school en derhalve verzorgt zij, samen met de mentoren (leerkrachten), de begeleiding van de studenten. Tevens is zij de contactpersoon tussen de Berg en Bosschool en de PABO Deventer.
Als Opleidingsschool zijn wij ‘verzekerd’ van het mogen ontvangen van studenten, hetgeen voor alle partijen zeer plezierig is.
In deze periode zijn de volgende studenten op onze school aanwezig:
Jip de Reus (2de jaars) – op maandag en dinsdag in groep 8
Marloes van Geytenbeek (2de jaars) – op maandag en dinsdag in groep 4
Judith Linderhof (Lio’ster) – op maandag en dinsdag in groep 5
In een door de PABO afgenomen enquête onder de studenten in de Stedendriehoek ‘scoren’ we als Berg en Bosschool zeer goed:
welkom voelen / begeleiding van mentor en OIDS (Opleider in de school) / ruimte om te leren / onderwijskwaliteit / sfeer / jezelf ontwikkelen.
Best iets om trots op te zijn en een compliment voor het gehele schoolteam.