berg-en-bos

23 aug

Zomervakantie

Bijna vakantie

Groep 8 fietst de school uit!

Beste lezers,

Het afgelopen schooljaar is weer omgevlogen! De laatste weken is er nog hard gewerkt in de groepen, maar is er ook tijd geweest voor leuke dingen. Schoolreisjes, de avond-4-daagse, kamp groep 8, excursies naar het Kröller-Müller en niet te vergeten de opvoering van de eindmusical van groep 8. Wat fijn dat we weer te gast konden zijn bij het Walterbosch. We wensen jullie allemaal een hele fijne, zonnige vakantie en we zien de kinderen graag weer op maandag 21 augustus.

Voor echte noodgevallen zijn we in de vakantie bereikbaar op nummer 06-20796669.
Woensdag was dan echt de laatste dag voor groep 8. Nadat ze vorige week een spetterende eindmusical op de planken hadden gebracht, namen ze vandaag echt afscheid van de school. Voor één keer mag je dan twee rondjes door de school fietsen. Ze werden natuurlijk uitgezwaaid door alle kinderen, ouders en meesters en juffen. heel veel succes op jullie nieuwe school!
Groep 8 fietst de school uit!
Bewerk Adit om tekst in te voegen.