berg-en-bos
Beste ouders,

Aanstaande donderdag zijn jullie vanaf 17.00 uur welkom voor het jaarlijkse stokbroodbakfeest! Geven jullie de kinderen een stok met aan de punt, aluminiumfolie, mee? De meesters en juffen wikkelen het deeg eromheen en dan kan het bakken beginnen :-) Ouders met kleine kinderen: let zelf op je kind bij de bbq!
Met het oog op het programma ‘Gezonde school’ dat vanuit de overheid, onderwijsveld en organisaties die een gezonde levensstijl bevorderen, is geïnitieerd, hebben wij dit jaar besloten om bij de bar leuke alternatieven voor alcohol te schenken. Zo zijn er o.a. alcoholvrije gin-tonics, alcoholvrij bier/ wijn en softdrinks verkrijgbaar.
Dit jaar werken we bij de bar met munten als betaalmiddel. Per euro krijg je een munt, maar voor 5 euro krijg je 6 munten en voor 10 euro zelf 13 munten! Met de munten kunnen broodjes, worst en drankjes worden gehaald. De kinderen krijgen allemaal 3 munten van school. Deze munten worden aanstaande donderdag uitgedeeld. Ouders kunnen donderdag om 14:00u al munten kopen bij het hek. Tijdens het stokbroodbakfeest is er ook de mogelijkheid om munten te kopen. Mochten jullie niet aanwezig zijn, willen jullie dan de munten retourneren, zodat wij deze tijdens het volgende feest weer kunnen gebruiken?

Voor donderdag zijn wij nog op zoek naar helpende handen! O.a. deeg voorbereiden in de ochtend, muntverkoop en het versieren van het plein in de middag en bardienst in de avond.
Mocht u tijd hebben om te helpen, heel graag! Aanmelden kan via de parro-agenda.
Wij maken er donderdag een gezellige avond van!

Tot donderdag.
PARRO_1662988677077
PARRO_1662988702965

Maandag 19 september is er een studiedag, hierdoor zijn de kinderen een dagje vrij!