Fijne feestdagen

donderdag 21 december 2017

Beste ouders en leerlingen van de Berg en Bosschool,

Het eerste gedeelte van dit schooljaar zit er al weer bijna op. Ook voor mij zijn de eerste maanden als directeur voorbij gevlogen. Maar wat ben ik op een leuke school gekomen! Enthousiaste kinderen en collega’s, betrokken ouders, een actieve en betrokken MR, Ouderraad en Activiteitencommissie. Fijn om dat de eerste maanden te mogen ervaren.

We hebben als team al hard gewerkt aan nieuwe onderwijskundige ideeën en plannen. Zo zijn we druk bezig om een nieuw ICT-plan te maken. Wat willen we met het ICT-onderwijs hier op school? Wat hebben we daar voor nodig.  Maar we zijn ook druk bezig om na te denken hoe we het vak Engels hier op school vorm willen geven, waarbij we zeker de wensen van de ouders zullen meenemen.

Voor u minder te merken, maar zeker niet minder belangrijk , is dat we ook druk bezig zijn met planning en aanbod van de leerstof die aansluit bij de kinderen op deze school.

En tot slot: het meubilair. Zoals u al zeker gemerkt zult hebben zijn we druk bezig geweest met opruimen, sorteren en uitzoeken van het meubilair. Voor de kerstvakantie moet de hele school leeg zijn, en de maandag na de vakantie komt natuurlijk het mooie, nieuwe meubilair. Het gaat vast prachtig worden!

Rest mij nog u alvast hele fijne feestdagen te wensen, en een goed, gezond en leerzaam 2018!

namens het team,

Nanda Bolt                                                                                                                                                            directeur