Vriendjes van Orpheus

vrijdag 23 november 2018

Een paar weken geleden hebben wij in het Bulletin aangegeven dat wij graag meedoen aan de “Vriendjes van Orpheus.” Wij kunnen als school daardoor punten verdienen, die wij weer kunnen gebruiken om met de kinderen naar voorstellingen te gaan.

Inmiddels zijn er al een paar kinderen “Vriendje van Orpheus’geworden, maar het zou fijn zijn als dat er nog meer worden. Hieronder nogmaals de informatie:

De Vriendjes van Orpheus

Vriendjes van Orpheus ontdekken de wereld van theater; voor én achter de schermen. Vriendjes van Orpheus krijgen een gratis theaterticket, ontvangen regelmatig leuke cadeautjes en zijn uitgenodigd voor allerlei bijzondere Vriendjes Feestjes.

Gratis theateractiviteiten

Wij sparen als school punten voor ieder kind die zich heeft aangemeld vóór de kerstvakantie. Met deze punten mogen wij dit schooljaar gratis theateractiviteiten uitzoeken voor de kinderen zoals; voorstellingen, rondleidingen en workshops. Help jij ons ook mee om zoveel mogelijk punten te sparen en jouw kind unieke ervaringen te geven?

Kosten en aanmelden

Gezinnen met 1 kind betalen €25 per theaterseizoen. Gezinnen met 2 of meer kinderen betalen €40. Bekijk de website voor meer informatie en aanmelden.

Website: www.orpheus.nl/vriendjes