Vakantielezen met CODA: Ga mee op reis!

vrijdag 24 juni 2022

Op de camping, in de tuin, aan het strand, op de trampoline of thuis op de bank: in de zomer kun je overal lezen – en met Vakantielezen van CODA wordt lezen extra leuk! Ga je samen met je kind(eren) mee op reis?

Vakantielezen is een spannende ontdekkingsreis voor beginnende lezers uit groep 3 en 4. CODA biedt deze zomeractiviteit aan om samen met jullie het leesniveau van kinderen in de schoolvakantie op peil houden.

Doe mee en maak kans op prijzen
Op de website www.vakantie-lezen.nl reis je samen met je kind(eren) door zes landen zoals Dierenrijk, Sportmanië en Lachland. In elk land doe je opdrachten en probeer je de schat te vinden. En met deze digitale schattenjacht maken jullie ook nog eens kans op het winnen van een tablet of een andere leuke prijs.

Meedoen aan Vakantielezen? Meld je als team aan op www.vakantie-lezen.nl

Extra leuk! Kijk op www.coda-apeldoorn.nl/vakantielezen voor alle speciale zomerse Vakantielezen-activiteiten in CODA! Daar vind je ook meer informatie over dit zomerse leesprogramma.

Vakantielezen is tot en met 4 september online te spelen, zowel thuis, op vakantie als ook in CODA. In CODA vind je niet alleen nieuwe boeken, maar je kunt er ook de opdrachten van Vakantielezen doen.

Om mee te doen aan Vakantielezen hoeft je kind geen lid te zijn van CODA, maar dat is natuurlijk wel handig. Wil je het lezen thuis stimuleren, lekker voorlezen en/of samen nieuwe boeken kiezen en ontdekken in CODA Bibliotheek, maak je zoon of dochter dan gratis lid van de bibliotheek.

Zomeractie: tot en met 4 september 2022 betaal je ook geen € 2,50 voor de CODA-pas.