Summercamp 2020 op de Berg en Bosschool

dinsdag 16 juni 2020

Summer Camp gaat door deze zomer

Dat is natuurlijk fantastisch nieuws voor alle deelnemers die ingeschreven staan. Tevens een prettige gedachte voor alle jongeren en hun ouders die overwegen om in te schrijven voor Summer Camp.

De versoepelingen van de maatregelen tegen de verspreiding van Corona zorgen er momenteel voor dat wij op een veilige manier Summer Camp kunnen laten doorgaan binnen de geldende richtlijnen

Engels leren op een leuke en effectieve manier

Engels leren tijdens een zomerkamp in Nederland. Het Summer Camp is voor alle kinderen op de basisschool, 4 – 11 jaar. De filosofie van het Summer Camp is dat kinderen het beste leren als ze ontspannen bezig zijn en plezier hebben. Ons enthousiaste team zorgt voor een prettige atmosfeer en ondersteunt tijdens de leuke en uitdagende activiteiten. De kleinere groepen zorgen ervoor dat ieder kind persoonlijke aandacht krijgt. Voor de oudere kinderen zijn de opdrachten intensiever en komt grammatica aanbod.

Net zoals vorig jaar zal ook dit jaar het Summercamp (alleen overdag) in de eerste week van de zomervakantie op de Berg en Bosschool zijn.

Voor meer informatie:

Summercamp