Start schooljaar 2021-2022

vrijdag 27 augustus 2021

Inmiddels zitten we alweer in de laatste week van de vakantie. We hopen dat iedereen een hele fijne vakantie heeft gehad en lekker uitgerust en met veel zin weer naar school komt. Het team is alweer een tijdje bezig met klassen inrichten, plannen schrijven, de nieuwe rekenmethode leren kennen, lesroosters schrijven en zorgen dat er maandag weer goed gestart kan worden.

In de vakantie hebben de lokalen van groep 5,6,7 en 8 nieuwe PVC vloeren gekregen en ook de kantoren hebben nieuwe vloeren. We zijn erg blij met het resultaat. Verder is deze week de school nog extra goed schoongemaakt zodat we weer in een frisse school kunnen starten. In het volgende bulletin zullen we iets meer vertellen over de nieuwe rekenmethode.

Zoals het nu lijkt staan in de tweede week de informatieavonden gepland. Volgende week kunt u daar een uitnodiging voor verwachten. In dezelfde week starten we ook direct met de KOL-gesprekken. ( Kind-Ouder-Leerkracht) U kunt zelf weer een geschikt moment inplannen. Dit gaat dit jaar via Parro en dat zal vanaf woensdag 1 september voor ouders met meerdere kinderen en vanaf 2 september voor alle ouders openstaan.

Maandag 30 augustus start het nieuwe schooljaar. De leerkrachten zullen vanaf 8.20 uur op het plein zijn om de kinderen welkom te heten. Zij nemen de kinderen dan weer mee naar binnen. Eigenlijk net zoals we voor de vakantie dat ook deden. Verder in dit bulletin staan nog de laatste richtlijnen rondom Corona. Helaas zullen we daar ook de komende tijd nog rekening mee moeten houden. We zien er naar uit om maandag weer te starten en er samen met jullie weer een goed schooljaar van te maken!