Sparen voor de schoolbieb

donderdag 21 september 2017

Spaart u mee voor de schoolbieb?

Van 4 t/m 15 oktober is het weer Kinderboekenweek. En dat wordt Gruwelijk eng! Tijdens de Kinderboekenweek organiseert Bruna de actie: ‘Sparen voor je schoolbieb’. Wij willen graag het (voor)lezen van kinderboeken stimuleren en zouden het leuk vinden om samen met u en de kinderen onze schoolbiblitoheek uit te breiden met de nieuwste, spannendste en leukste kinderboeken! Hoe meer ouders er meedoen, hoe meer boeken we kunnen uitzoeken!

Hoe werkt de Schoolbieb-actie?

• • U koopt van 4 t/m 15 oktober 2017 één (of meerdere) kinderboek(en) bij uw lokale Bruna winkel en levert de kassabon in op school.
  • • Lever de kassabonnen vóór 1 november 2017 in op school. Wij leveren de kassabonnen in bij een Bruna winkel.
  • • Bruna telt de kassabonbedragen na inlevering bij elkaar op en de school ontvangt een waardebon.
  • • De school mag t/m 16 december 2017 voor 20% van het totale kassabonbedrag nieuwe leesboeken uitzoeken in een Bruna-winkel.

Wij hopen dat u samen met de kinderen meedoet, want leesplezier creëren we samen! Kijk voor de actievoorwaarden op bruna.nl/schoolbieb.

De bonnen kunnen bij de leerkrachten worden ingeleverd.