Sint en kerstfeest

dinsdag 8 december 2020

Wat was het gezellig afgelopen vrijdag! Sinterklaas werkte dit jaar net als veel papa’s en mama’s ook thuis. Maar gelukkig had hij voor iedere groep een leuk filmpje gemaakt, en was hij in iedere groep online aanwezig. De kinderen in de bovenbouw hebben de sint weer enorm geholpen, door prachtige surprises te maken. De dag was enorm gezellig en overal waren blije kindergezichten te zien!

Van de sint gaan we weer heel snel naar het kerstfeest. Ook dat gaan we dit jaar iets anders vieren dan voorgaande jaren. We willen graag de hele dag kerst vieren! Dat gaan we doen op donderdag 17 december. Daar krijgen jullie deze week meer informatie over. Maar de kinderen krijgen op school een heerlijke kerstlunch, en daarvoor hoeven jullie dit jaar niets te regelen. Verder zullen er de hele dag leuke kerstactiviteiten zijn. Er is dit jaar dus geen kerstdiner.

Natuurlijk gaan activiteiten en feesten vanwege corona dit jaar iets anders dan we gewend zijn. Het team probeert samen zoveel mogelijk binnen de richtlijnen activiteiten te plannen en te organiseren. De ene ouder vindt het nog niet streng genoeg, de ander vindt dat er veel meer mogelijk is. Binnen deze bandbreedte proberen we er als school het beste van te maken. Wij hopen dan ook dat jullie begrip hebben voor de situatie, en ook begrijpen dat er vele ouders, en dus vele meningen zijn. Voor ons staat de gezondheid van het team en de kinderen voorop! Laten we begrip hebben voor elkaar en samen gezond de kerstvakantie ingaan!