Overstap naar Parro: de communicatie-app voor het basisonderwijs

maandag 15 maart 2021

Beste ouders, verzorgers,

We vallen meteen met de deur in huis: we stappen over naar een nieuwe app. Met alle Leerplein055-basisscholen maken we binnenkort de overstap naar Parro. Parro is de app van ParnasSys, ons leerlingvolgsysteem.

Waarom deze overstap?

Parro heeft de afgelopen jaren een flinke ontwikkeling doorgemaakt en biedt een antwoord op de meeste wensen die er vanuit school en ouders leven. En het is natuurlijk prettig dat Parro een directe koppeling heeft met ParnasSys zodat nieuwe ouders direct uitgenodigd kunnen worden voor de app. Daarnaast heeft Parro een supportafdeling waar u terecht kunt als wij een probleem niet kunnen oplossen.

Wanneer gaan we Parro gebruiken?

U ontvangt volgende week een mail met meer informatie over Parro. De week erna, op 31 maart ontvangt u een mail van Parro, namens onze school. Vanaf dat moment kunt u Parro gaan gebruiken.

De Parro app zal de huidige Leerplein-schoolapp vervangen.