Nieuwe serie schaaklessen op de Berg en Bosschool vanaf 7 december 2020

vrijdag 20 november 2020

Schaken is een leuk uitdagend spel. Je leert spelenderwijs kritisch en creatief denken, problemen oplossen en plannen maken.Je leert met elkaar overleggen en oefent zelfbeheersing: ‘Kijk eerst wat je tegenstander kan doen!’

De volgende lesserie voor leerlingen van de Berg en Bosschool begint 7 december 2020. Gediplomeerd schaakleraar Karel van Delft geeft de lessen.De lessen zijn geschikt voor beginners en gevorderden. Dat kan door de workshopachtige opzet.

De vijftien lessen zijn wekelijks op maandag van 17-18 uur op school. Er zijn geen lessen op dagen dat de school gesloten is.

De lesserie kost 75 euro. Inclusief het boekje ‘Ik leer schaken’ en schaakapp Chessmatec.

Ouders/verzorgers krijgen per e-mail een factuur.

De lessen zijn een initiatief van Schaakacademie Apeldoorn. Site:       http://www.schaakacademieapeldoorn.nl/  Mail: karel@kvdc.nl. Telefoon: 06-22226928.ierAanmelden kan door te mailen naar schaakleraar Karel van Delft.

Hier vindt u de hele brief: Berg en Bosschool brief schaaklessen vanaf 7 december 2020