Nieuwe schaaklessen Berg en Bosschool

donderdag 10 januari 2019

Nieuwe schaaklessen Berg en Bosschool:

Schaken is leuk en maakt je slimmer.

In de Berg en Bosschool begint vrijdag 1 februari 2019 opnieuw een serie schaaklessen.Zowel beginners als kinderen die al kunnen schaken zijn welkom. Schaken is een leuk uitdagend spel. Je leert spelenderwijs kritisch en creatief denken, problemen oplossen en plannen maken.Je leert met elkaar overleggen en oefent zelfbeheersing: ‘Kijk eerst wat je tegenstander kan doen!’Gediplomeerd schaakleraar Karel van Delft geeft de lessen.

De lessen zijn gevarieerd. Kinderen spelen al vanaf de eerste les schaakspelletjes en/of partijtjes.De vijftien lessen zijn wekelijks op vrijdag van 15.15 tot 16.15 uur op school. Er zijn geen lessen tijdens vakanties en als de school gesloten is (bijvoorbeeld studiedagen). De cursus kost 75 euro. Inclusief het boekje ‘Ik leer schaken’ en schaakapp Chessmatec.

Ouders/verzorgers krijgen per e-mail een factuur.

Voor meer informatie en opgeven, klik op deze link: Berg en Bosschool brief schaaklessen vanaf 1 februari 2019