Nieuwe leerlingen en( tijdelijke) stop bij de kleutergroepen

vrijdag 17 januari 2020

Na de kerstvakantie hebben wij alweer meerdere nieuwe leerlingen mogen verwelkomen.

Mert ( groep 1), Sara (groep 3), Charlotte ( groep 5), Fabian ( groep 7), Julian (groep 3), Aimée ( groep 2), Robin ( groep 6) en Floris (groep 8): van harte welkom op de Berg en Bosschool!

Wij wensen jullie een fijne en leerzame tijd toe bij ons op school.

Doordat er veel nieuwe leerlingen zijn aangemeld, groeit de school.  Er zullen overigens dit schooljaar geen nieuwe groepen meer bijkomen. Dat betekent dat er vanaf nu geen nieuwe kleuters meer kunnen starten in groep 1 en 2. De leerlingen die al staan ingeschreven, en de komende periode gaan instromen zijn natuurlijk nog van harte welkom. Na de zomervakantie kunnen we weer nieuwe leerlingen plaatsen in de kleutergroepen. Dus dat betekent een ( tijdelijke) stop van nieuwe leerlingen in groep 1 en 2.

Wij zijn natuurlijk zeer verheugd dat veel mensen de weg naar onze school weten te vinden! Veel nieuwe ouders die door verhuizing in de wijk zijn komen wonen, hoorden positieve verhalen over de school. Dat is fijn om te horen!