nieuw meubilair

donderdag 9 november 2017

Het nieuwe meubilair is besteld! En daar zijn we heel blij mee. Alle klassen krijgen nieuwe tafels en stoelen voor de leerlingen, nieuwe kasten en instructietafels met bijpassende krukken.

In de hal komen verrijdbare klaptafels, losse podiumelementen en leuke trapdelen waar leerlingen op kunnen zitten bij presentaties. In het wissellokaal komt een kringtafel, zodat daar in een andere opstelling instructie kan worden gegeven.

Het gaat vast heel mooi worden! Om deze hele verhuizing te realiseren hebben de leerlingen één dag ‘verhuisverlof’ en wel op maandag 8 januari 2018. De leerlingen hebben dus één dag langer kerstvakantie.

Op dinsdag 9 januari starten de lessen dan weer in een nieuw ingerichte school.

Er zal waarschijnlijk nog een moment komen waarop het oude meubilair verkocht gaat worden aan iedereen die daar belangstelling voor heeft.  Meer informatie daarover volgt nog.