Koningsdag op het schoolplein van de Berg en Bosschool.

vrijdag 26 april 2019

VIERING KONINGSDAG
ZATERDAG 27 APRIL VAN 15.00 UUR TOT 17.00 UUR
OP HET SCHOOLPLEIN VAN DE BERG EN BOSSCHOOL!
Alle bewoners van Berg en Bos en de kinderen en (groot)ouders van de Berg en Bosschool zijn van harte welkom voor de traditionele viering van Koningsdag!
Rond 16.30 uur zal onder het genot van een glaasje oranjebitter het Wilhelmus worden gezongen.
Tijdens Koningsdag is er een kleedjesmarkt! Voor de hongerige mens zijn er weer overheerlijke ? en ? te koop! Dus smullen maar?
Voor de kids is er een springkussen geregeld, maar voel je vrij om je eigen skelter of bal mee te nemen.
Nemen jullie voldoende wisselgeld mee? Tikkies zijn aan de bar helaas niet mogelijk ?
We zijn met 5 man/ vrouw ? maar kunnen nog wel wat hulp op de dag zelf gebruiken! Mocht je nog een bardienst willen draaien, laat het mij dan weten door te appen naar 06 54 30 43 46 Dank alvast!