afscheid juf Astrid en juf Esmée, welkom Milca en Mariken

vrijdag 29 mei 2020

Aan het eind van dit schooljaar gaan we afscheid nemen van twee collega’s. Juf Astrid gaat dan met pensioen, en juf Esmée heeft een keuze gemaakt om na 14 jaar eens op een andere school van Leerplein055 te gaan werken. Natuurlijk gaan we afscheid van deze juffen nemen, hoe we dat gaan doen is op dit moment nog niet bekend.

Na de zomervakantie zal Yvonne van Silfhout weer helemaal aan het werk zijn als de Intern Begeleider. Marianne Voetee blijft tot aan de zomervakantie.

Op dit moment zijn we druk bezig met sollicitatiegesprekken. Zodra we weten welke leerkracht(en) in ons team komt werken laten we dat natuurlijk weten.

Volgend schooljaar zullen in elk geval twee nieuwe collega’s als onderwijsassistent bij ons op school komen werken. Milca Hoogsteden en Mariken Loor zullen met name in groep 3 en de kleutergroepen gaan ondersteunen. Zij zijn naast de leerkracht van die groep aanwezig.