Fijne vakantie!

vrijdag 17 juli 2020

Beste ouders,verzorgers en kinderen,

Schooljaar 2019-2020 zit er na vandaag weer op! Een heel bijzonder jaar dat bij iedereen  vooral herinnerd zal worden als het ”Coronajaar’. Acht weken was de school dicht, en was er online thuisonderwijs. Daarna nog twee weken met halve klassen, en gelukkig konden we het jaar met hele klassen weer afsluiten. We willen alle ouders hartelijk bedanken voor de inzet deze weken! Het heeft veel aanpassingen gekost van zowel het team, de ouders als de kinderen. Verder hebben we dit jaar afscheid genomen van meneer Ljubo, juf Astrid ging met pensioen, en een aantal andere collega’s heeft ervoor gekozen om hun carrière elders voort te zetten.

Ook dit jaar hebben de collega’s hard gewerkt aan het verder vorm geven van het VVTO-traject Engels (Vroeg vreemde taal onderwijs), zodat we komend schooljaar gaan voor de eerste twee sterren van de officiële certificering. Komend schooljaar zullen wij ook onderdeel zijn van een pilot hoogbegaafdheid, en hopen we dat ook de leerlingen die meer aankunnen een nog beter aanbod gaan krijgen.

Komend schooljaar starten we met een aantal nieuwe collega’s die we na een intensieve sollicitatieprocedure hebben aangenomen. Ze zijn enthousiast, en hebben heel veel zin om het nieuwe schooljaar te starten.

Na de zomervakantie starten we met het 5-gelijke-dagen rooster. De kinderen gaan alle dagen in de week van 8.30 -14.00 uur naar school. Vanwege de versoepelde maatregelen rondom het Coronavirus, mogen de ouders vanaf de eerste schooldag hun kinderen weer op het schoolplein komen brengen en halen. De leerkrachten halen vanaf de vaste plek op het plein de kinderen op,  en nemen ze mee naar binnen. Ouders nemen op het plein afscheid en gaan niet mee naar binnen. Zo kunnen we de 1,5 meter afstand goed naleven.

Alle kinderen starten vanaf de eerste schooldag weer gelijk om 8.30 uur.

Tot slot, wensen we iedereen een hele fijne vakantie en zien we elkaar weer op maandag 31 augustus.

Met vriendelijke groet, ook namens het team,

Nanda Bolt