Even voorstellen… meester Frank

donderdag 8 oktober 2020

Mijn naam is Frank Palmen. Ik ben getrouwd met Marloes, we hebben sinds 1,5 jaar een prachtige dochter Livia en ik mag dit schooljaar stage lopen op deze mooie school.
Tot aan de kerstvakantie ben ik op maandag en vrijdag de meester in groep 6. Natuurlijk samen met juf Celeste. Hierna ben ik tot aan de zomervakantie in een andere klas.
Misschien heb je mij op school al eens zien rondlopen en valt je op dat ik voor een PABO student niet echt heel erg jong meer ben. Dat kan (helaas) kloppen. Ik ben namelijk 38 jaar en heb hiervoor een andere carrière gehad. Ongeveer twee jaar geleden heb ik besloten om leraar te gaan worden in het basisonderwijs. Je moet doen wat je leuk vindt en ondanks dat een studie als kersverse ouder soms best pittig kan zijn heb ik hier nog geen moment spijt van gehad!
De eerste stagedagen zitten er inmiddels op en de eerste indrukken vertellen mij dat dit een prachtig jaar gaat worden. De warme ontvangst van groep 6. De vriendelijke en behulpzame collega’s.
En wat brengt mij straks het tweede half jaar..?

Ik heb er zin in!