Even voorstellen…juf Milca

donderdag 27 augustus 2020

Dit nieuwe schooljaar start ik als onderwijsassistent op Obs Berg en Bos. Ik zal op maandag, dinsdag en woensdagochtend voornamelijk in groep ¾ te vinden zijn. Ik ben 22 jaar werkzaam in het onderwijs geweest als leerkracht. Dit deed ik met veel plezier en vanaf dit jaar ga ik ondersteunende taken uitvoeren. Hier heb ik erg veel zin in!

Ik woon met mijn man, zoon Pepijn en dochter Isabel in Apeldoorn. Onze familie bestaat ook nog uit twee konijnen, een vis en onze ondeugende hond Jet.

In mijn vrije tijd houd ik van koken, lezen, wandelen, films kijken en ik ga er graag op uit met mijn gezin. Ik kijk er naar uit om op deze mooie school met het prachtige speelplein te komen werken! We maken er samen een gezellig jaar van.

Tot gauw!

Milca Hoogsteden