Even voorstellen… juf Anouk

donderdag 16 september 2021

Lieve ouders,

Dit schooljaar zal ik (Anouk, tweedejaars PABO studente van de tweejarige deeltijd opleiding aan het Saxion) 2 dagen in de week stagelopen op de Berg en Bosschool. Het aankomend halfjaar zal dat in groep 7 zijn bij meester Bram.

Graag stel ik mij even kort aan jullie voor. Ik woon samen met mijn vriend en onze kitten. Ik ben gek op alles wat met sport te maken heeft. Mijn hele leven heb ik gehockeyd maar ik ben tegenwoordig helemaal weg van hardlopen, mountainbiken en racefietsen. Verder besteed ik veel tijd in mijn moestuin (een uit de hand gelopen hobby na het verzamelen van de AH moestuintjes).

Zo nu weten jullie iets meer over die ene juf die jullie vast weleens over het plein zien lopen. Ik verheug me op dit schooljaar!

Vriendelijke groetjes,
Anouk