Bouw!

donderdag 16 september 2021

De eerste twee weken van school hebben de kinderen van groep 7 en 8 de tijd gehad om een sollicitatiebrief te schrijven aan juf Myrna om Bouw!-tutor te worden. Er zijn maar liefst 33 brieven geschreven!! Echter was er maar plek voor 9 tutoren.. dit was een moeilijke selectieprocedure. Voor velen een teleurstelling, maar uiteindelijk hebben we 9 tutoren uitgekozen. Deze hebben vorige week een instructie gekregen en ze hebben eventjes kennis gemaakt met de kinderen die ze gaan begeleiden.

Afgelopen dinsdag was het dan zover! We konden weer beginnen aan Bouw!. Na wat opstart problemen en af en toe nog even wennen aan de fonetische uitspraken zijn we gestart. De kinderen waren allemaal enthousiast. Erg leuk om te zien hoe de oudere kinderen de jongere kinderen helpen. Elke dinsdag- en donderdagochtend wordt er gewerkt aan Bouw!.