Bijna vakantie

vrijdag 16 juli 2021

De afgelopen weken zijn weer voorbij gevlogen. Er is de laatste weken nog hard gewerkt door iedereen en zijn er ook nog leuke activiteiten geweest. Vorige week hebben we de afscheidsmusical van groep 8 kunnen bewonderen in Orpheus. Wat was het fijn dat het zo kon en dat er behalve ouders ook nog opa’s en oma’s, broertjes en zusjes enz kunnen zijn.

De kinderen hebben een fantastische musical opgevoerd. We zijn allemaal erg trots op ze. We wensen alle kinderen van groep 8 een hele fijne en leerzame tijd op het voortgezet onderwijs toe. Deze week hebben we nog een keer extra afscheid genomen van juf Gerdien en was het ook de laatste week voor juf Ashley, juf Dewy en juf Joy. Veel succes op jullie nieuwe scholen! En juf Joy wensen we een fijne zwangerschapsverlof.

De laatste vacature is gelukkig ook ingevuld. Juf Emma Stukart zal volgend schooljaar ons team komen versterken. Zij zal op woensdag in groep 1-2 B zijn en op vrijdag voor juf Carolien in groep 4. Natuurlijk zal zij zich in het nieuwe schooljaar verder aan u voorstellen.

Het afgelopen jaar was een jaar dat we niet snel zullen vergeten. Lockdown, thuisonderwijs, quarantaines en veel Corona maatregelen waardoor er dingen helaas niet of anders konden doorgaan. We gaan nu allemaal van een welverdiende vakantie genieten. Hopelijk kunnen we in augustus weer een normale start maken, maar helaas hebben we geleerd dat we daar niet altijd van kunnen uitgaan.

Wij wensen iedereen een hele fijne vakantie en hopelijk zien we iedereen gezond weer terug. We zien jullie graag weer op maandag 30 augustus!