vrijdag 3 juni 2022

Beste lezers,

Wat was het weer fijn om gisteren samen met alle ouders en kinderen het stokbroodbakfeest te kunnen houden. Het weer was prachtig en we zagen heel veel blije kinderen. Deze traditie is normaal gesproken aan het begin van het schooljaar, maar door Corona kon het helaas twee jaar niet doorgaan. Na de zomervakantie willen we het nieuwe schooljaar dan ook graag weer starten met het stokbroodbakfeest. De datum zullen we snel in Parro zetten. Bedankt activiteitencommissie voor de organisatie!

Vorige week hebben alle kinderen in groep 8 de uitslag van de Cito-eindtoets gekregen. We zijn er trots op dat alle kinderen op het verwachte niveau hebben gescoord en soms zelfs beter dan dat. Ook dit jaar zijn de scores weer ruim boven het landelijk gemiddelde. Fijn om te zien dat ondank de lockdowns en Corona-perikelen de kinderen het zo goed hebben gedaan. Groep 8 is nu hard aan het oefenen voor de eindmusical die op dinsdag 28 juni weer opgevoerd zal worden in het Walterbosch college.

Verder willen we jullie dringend vragen om niet meer op de groenstroken rondom de school te parkeren. Er is overal nieuw gras ingezaaid en samen met de buurtbewoners willen we graag dat het weer mooi wordt. Ook zijn er nog steeds ouders die hun auto parkeren voor een uitrit van huizen. De bewoners kunnen dan soms niet eens weg. We vragen jullie dan ook om zoveel mogelijk met de fiets te komen en niet op de grasstroken of uitritten te parkeren. Ook namens de buurtbewoners alvast bedankt hiervoor.