dinsdag 30 september 2014

We zijn al weer bijna vier weken in bedrijf! We mogen gerust spreken van een goede start voor jong en oud: iedereen weer veilig en gezond terug na een prachtige zomervakantie!
In de maand september mochten we ook nieuwe leerlingen verwelkomen:
Zara van Wijngaarden, Philine van der Lande, Lucas van den Tillaart (allen groep 1), Nick van den Tillaart (gr 4) en Babette Wolfswinkel (gr 5).
Wij wensen ze een fijne en leerzame tijd toe op de Berg en Bosschool!

Het jubileumfeest van juf Willy Beekers was een mooie happening om naar terug te kijken, de mensen van de verkeerscommissie organiseerden met agenten van de Politieacademie een prima ‘Op voeten en fietsen- actie’, de hoofdluisgroep constateerde met tevredenheid ‘een luizenvrije school’, de informatieavonden van de groepen 1 t/m 8 werden heel goed bezocht, groep 7 heeft deelgenomen aan de (oorlogs)herdenking op de Willem III kazerne, de oude-telefoontjes-actie in samenwerking met Apenheul leverde 254(!) mobiele telefoons op, de leerlingen van de groepen 7 en 8 zijn inmiddels gestart met de verkoop van Kinderpostzegels, een eerste vergadering van de Medezeggenschapsraad, de Kinderboekenweek is gestart en afgelopen donderdag een vanouds o zo gezellig Stokbroodbakfeest!
En oh ja, we zouden het bijna vergeten: er is de afgelopen weken ook veel ‘geleerd en hard gewerkt’ door de leerlingen!