Leerpleinspelen

vrijdag 23 september 2016

leerpleinspelen-2013-042A.s. woensdagmiddag staan de jaarlijkse Leerpleinspelen op het terrein van AV34  in Sportpark Ordenbos gepland. Deze starten om 13.00 uur met een vlaggenparade van alle deelnemende basisscholen. I.v.m. deze starttijd gaan we om 12.00 uur met de hele school uit. Onze deelnemende kinderen worden namelijk al rond 12.45 uur hier verwacht. We doen weer mee met een estafetteteam en hopen dat veel kinderen het team komen aanmoedigen.

Voor alle kinderen die niet meedoen aan de estafette zijn er op deze middag ook allerlei andere activiteiten georganiseerd. Zo is er een speelplein voor alle leerlingen.

Voor de groepen 1 t/m 4 zijn er de volgende activiteiten: een minihindernisbaan, dragonsurvivalbaan

Voor de groepen 5 t/m 8 zijn er de volgende activiteiten: een megajump, megaballs en een megatakeoutbaan.

Daarnaast kunnen kinderen ook meedoen aan het spijkerbroekhangen en een sprintchallenge.

Tenslotte kunnen kinderen uit de groepen 3 t/m 8 ook enkele atletiekonderdelen ervaren, zoals verspringen en hoogspringen.

Kom dus allemaal naar AV34. We staan namens de school er ook met een partytent, waar we kunnen verzamelen en elkaar kunnen ontmoeten.

Rond 16.00 uur is dit evenement afgelopen.